Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi av souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné poškození. Případné poškození je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za poškození vzniklé přepravcem neručíme.V smyslu novely občanského zákoníku c. 150/2004, je na každý zboží poskytnuta záruka 24 měsíců. Běžet začíná dnem převzetí zboží na poště. Během této doby budou všechny reklamované vady, nedostatky a závady odstraněny bezplatně. Záruka se vztahuje pouze na výrobní závady.Záruka se nevztahuje na:
a. Závady vzniklé neštadardným používáním
b. nesprávným použitím výrobku
c. nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1.) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2.) zboží múžete vrátiť s reklamačním asistentem, který Vám bude zasláno
Náklady na dopravu do naší firmy hradí kupující. V případě oprávněné reklamace náklady při zaslání zboží zpět, zákazníkovi hradí firma .
3.) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4.) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě / faktura /.
5.) Odesílatel je povinen Zásilku zabalit do pevného a vhodného obalu a zároveň vnitřek Zásilky dostatečně vyztužit a vyplnit, a to v takové míře, aby nedošlo k jejímu poškození při kumulované přepravě, skladování
a manipulací s ní. Vnitřní výplň by měla zásilku zafixovat a ochránit před nárazem (bublinková výplň, vzduchové polštáře, polystyren...).
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
! Upozornění: Vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené. Kupující doručí zboží poštou na vlastní náklady na naši adresu. Zboží prosím zasílat doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zásilky na dobírku neakceptujeme. Pokud bude zboží poškozené zda použitý, může vám být vrácení peněz zamítnuty.